3 dažniausios klaidos Facebook verslo puslapyje
Pradėti nuo Facebook puslapio – geras ir dažnas pasirinkimas, nes tam nereikia jokių piniginių investicijų, tačiau norint tikrai jaučiamo rezultato, laiko investuoti gali prireikti labai daug. Bet galima padaryti greičiau ir geriau. Kaip? Klausyti naudingų patarimų iš žmonių, kurie šį kelią jau praėjo.
Jei niekas neperka, tai dar nereiškia, kad veikla bloga.
Gali būti, kad tik pateikimas prastas.
1. Nesusijęs turinys
Savo asmeniniame profilyje galite dalintis kuo tik norite, tačiau verslo puslapyje komunikacija turėtų būti visiškai kitokia. Jei komunikuojate kaip asmuo ir norite dalintis tuo, kas svarbu jums – nuostabu, tačiau tai turėtų būti daroma labai saikingai. Tik 1 įrašas iš 10 gali būti nesusijęs su jūsų veikla. Priešingu atveju naujas puslapio lankytojas nesupras apie ką yra jūsų veikla, puslapis atrodys nepatikimas, o žmonių pasiekiamumas nueis veltui.
2. Pagrindinės informacijos trūkumas
Telefono numeris, el. paštas, internetinė svetainė (jei yra), miestas – tai yra būtina informacija, kuri privalo būti puslapyje. Ne tik dėl patikimumo ir aiškumo, bet ir dėl patogios komunikacijos su jūsų verslu.
3. Aktyvumo trūkumas
Net jei neturite laiko būti socialiniuose tinkluose, nors 1 kartą per mėnesį įkelkite įrašą, kad žmogus užėjęs į jūsų puslapį suprastų, kad veikla yra vykdoma. Priešingu atveju klientas su jumis nesusisieks tik dėl to, nes jam pasirodys, kad veikla sustojusi ir visai nebevykdoma.
Tai tik 3 žingsniai, kurie turi reikšmingos įtakos facebook verslo puslapio reputacijai, klientų atvedimui ir verslo plėtros sėkmei. Ir jų laikytis visai ne sudėtinga!
Palikti komentarą